Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th PicLilypie 6th to 18th Ticker

Saturday 10 December 2011

25K - Larian Peribadi Ku

Nda ku sangka aku mampu buat lusiran sejauh 25K walaupun baru berberapa hari selepas lusiran Standard Chartered Marathon Singapore 2011. Sebanar lusiran 25K ani nda di planning yang mana pada mulanya saya membuat lusiran cuma untuk memanaskan badan dan jarak yang di tetapkan hanyalah antara 10 ke 11k tapi dalam masa belusir atu aku pun membuat keputusan untuk cuba belusir sejauh yang mampu.. owh aku belusir pada malam jummat kira2 bermula jam 8.00 mlm. Masa saya adalah 2:28:06 bagi 25K.. lusiran saya bermula dari rumah menuju ke Pekan Tutong dan balik semula ke rumah...

laluan yang aku lalui.... 25K..

sepanjang lusiran ku ani, aku nda membwa sebarang minuman dan belusir tanpa beranti... kira tahan jua udah aju a2.. tapi untuk lusiran jarak jauh nanti aku mau bawa minuman dan mencuba membuat lusiran 42K iaitu FULL Marathon.. insya Allah..

No comments: